Tuesday, September 1, 2009

我要学会知足

我知道我很过分
我知道我很贪心
我知道我很直接
我知道我很矛盾
我知道我很糟糕
我知道我很极端
我知道我很多要求
我知道我说话没经过大脑
我知道我可能伤害了你的感受
我知道我可能把你弄生气了
我知道说出口的话就像泼出去的水,是收不回的
我只是想把心里话说出来,对不起
我只是想把感受说出来,对不起
我知道你没有那么小气的,对不起
我知道我们是好朋友,原谅我好吗?对不起!
我知道你的用心,谢谢
我知道你有记得买礼物给我,谢谢
我知道你很用心的包礼物,谢谢
我知道你也很喜欢whitey,可是你还是把它送了给我,谢谢
我答应你我会好好照顾whitey的!!
我知道我很白痴,想太多~~


Here comes my pressie^^Welcome to my collection Mr.Whitey

My very first lomography camera White Slim Angel a.k.a Whitey from Wai
He bought this long time ago and pretended it was his
Danie is gonna smack me for copying the name Whitey
I should be thankful and grateful that u bought me a gift all wrapped by urself
Thanks for the hard work and patience of you!!

PS:我真的不是无理取闹的人!!!
我....有吧??

"I should not be materialistic.
I must learn and believe in presents from the heart.
This is a very big lesson i have to learn.
Give me some time,i promise i can do it
And i will grow up and improve!"



No comments: